دلچسپ و عجیبسائنس اور ٹیکنالوجی

رنگ چھوڑتی بلی کی دس سال پرانی ویڈیو 5 لاکھ 87 ہزار ڈالر میں فروخت

لندن: بلی کی ایک گِف دس سال قبل یوٹیوب پر ڈالی گئی تھی جسے اب تک کروڑوں افراد دیکھ چکے ہیں اور اب اسے بطور این ایف ٹی فروخت کیا گیا ہے۔ اس کی قیمت سن کر ہوش اڑجاتے ہیں کیونکہ یہ پانچ لاکھ 87 ہزار ڈالر میں فروخت ہوئی ہے جو پاکستانی روپوں میں نو کروڑ ستتر لاکھ روپے کے برابر ہے۔

دس سال قبل یوٹیوب پر اپ لوڈ کئی گئی بلی کی سادہ گِف پونے دس کروڑ روپے میں فروخت ۔ فوٹو: فائل 

اس گف کو بہت سے لوگوں نے پسند کیا اور یہ دنیا بھر میں تیزی سے مقبول ہوئی یہاں تک کہ اس پر کئی اقسام کے خاکے اور ڈرائنگ بھی بنائی گئیں۔ کرس ٹورس نامی فنکار نے اسے ڈیزائن کیا تھا جبکہ بعد ازاں اس کی مقبولیت کو دیکھتے ہوئے اس کی ایک ویب سائٹ بھی بنوائی گئی ہے۔

جمعے کے روز اسے بطور ڈجیٹل اثاثہ فروخت کیا گیا ہے جس کے لیے کرپٹو کرنسی کی 300 ایتھر رقم دی گئی ہے۔ اس وقت 300 ایتھر کی رقم پانچ لاکھ 87 ہزار ڈالر کے برابر ہے۔ اس کے خالق نےبتایا ہے کہ وہ اسے فروخت کرنے کا ارادہ نہیں رکھتے تھے کیونکہ یہ اپنی نوعیت کی واحد تخلیق ہے جس نے ایک پوری نسل کو اپنا گرویدہ بنایا ہے۔ یہاں تک کہ اب بھی لوگ اسے دیکھ رہے ہیں۔

تاہم اس گِف میں بعض تبدیلیاں کی ہیں اور کئی جگہوں سے رنگوں کو بہتر بنایا ہے۔ اس لیے اب یہ ترمیم کے بعد بطور این ایف ٹی فروخت کی گئی ہے تاہم پرانا اور اولین ورژن ابھی موجود ہے۔

Zaid Mehmood

جوانوں کو مری آہ سحر دے پھر ان شاہین بچوں کو بال و پر دے خدایا آرزو میری یہی ہے مرا نور بصیرت عام کر دے

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button