پاکستانصحت

پاکستان میں کورونا وائرس سے مزید 62 افراد جاں بحق

اسلام آباد: ملک میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 62 افراد کورونا وائرس سے جاں بحق ہوئے۔

این سی او سی کے مطابق ، پاکستان میں کورونا وائرس سے مزید 62 افراد ہلاک ہوئے ، جس سے ملک میں کورونا سے اموات کی کل تعداد 23،422 ہوگئی۔ اس کے نتیجے میں ، مزید 5،026 افراد میں وائرس کی تشخیص ہوئی ہے۔

این سی او سی کے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق ، ملک میں کورونا کیسز کی تعداد 1،034،837 تک پہنچ گئی ہے جبکہ تقریبا positive 3 ماہ کے بعد کورونا مثبت کیسز کی شرح 8.82 فیصد ریکارڈ کی گئی ہے۔

کرونا وائرس اور احتیاطی تدابیر:

کورونا وائرس کے خلاف یہ احتیاطی تدابیر اختیار کرنے سے وبا کے خلاف جنگ جیتنا آسان ہو سکتا ہے۔ صبح کا کچھ وقت دھوپ میں گزارنا چاہیے ، کمروں کو بند کرکے نہ بیٹھیں بلکہ دروازے اور کھڑکیاں کھولیں اور ہلکی دھوپ کو کمروں میں آنے دیں۔ بند کمروں میں اے سی چلانے کے بجائے پنکھے کی ہوا میں بیٹھ جائیں۔

سورج کی شعاعوں میں UV شعاعیں پروٹین کو متاثر کرتی ہیں جو وائرس کے بیرونی ڈھانچے پر ابھرتے ہیں اور وائرس کو کمزور کرتے ہیں۔ زیادہ درجہ حرارت یا گرمی کا وائرس پر کوئی اثر نہیں ہوتا ، لیکن زیادہ UV شعاعیں وائرس کو کمزور کرتی ہیں۔

پانی گرم کریں اور تھرماس میں رکھیں اور آدھا کپ نیم گرم پانی پائیں۔ وائرس پہلے گلے کو متاثر کرتا ہے اور وہاں سے پھیپھڑوں تک پہنچتا ہے۔ گرم پانی کا استعمال کرتے ہوئے ، وائرس حلق سے پیٹ تک جاتا ہے ، جہاں وائرس غیر فعال ہو جاتا ہے۔

:ALSO READ
سندھ میں مکمل لاک ڈاؤن کی اجازت قطعی طور پر نہیں دی جائے گی، فواد چوہدری

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button